Mel Gibson odhaľuje chybné testy, ktoré považovali Turínske plátno za falzifikát
Mel Gibson, ktorému nie sú cudzie kontroverzie ani rozprávanie pravdy, opäť vykročil vpred – nie preto, aby propagoval film, ale aby bránil to, čo môže byť najposvätnejším artefaktom v kresťanskej histórii . Jeho varovanie je jednoduché, silné a nemožno ho ignorovať: "Klamú vám o Turínskom plátne."
Po celé desaťročia bolo Turínsky plátno mainstreamovými médiami a sekulárnymi akademikmi odmietaný ako stredoveký falzifikát, založený prevažne na jedinom rádiokarbónovom teste datovania z roku 1988.
Teraz však vlna nových vedeckých štúdií, špičkových analýz a historických dôkazov núti tento príbeh sa zrútiť a Mel Gibson dáva svoje meno, povesť a hlas za pravdu.
Toto nie je len o látke. Ide o Krista.
VYŽIAROVACÍ ŠKANDÁL Z ROKU 1988 — CHYBNÝ OD ZAČIATKU
V roku 1988 vedci tvrdili, že plátno je stredovekým výtvorom a datujú ho niekde medzi roky 1260 a 1390 nášho letopočtu. Tento jediný výsledok sa šíril po celom svete a používal sa ako munícia proti veriacim , ale tento test je teraz pod vážnou vedeckou paľbou .
Robert Rucker , jadrový inžinier, preukázal, že vystavenie neutrónovému žiareniu mohlo skresliť výsledky uhlíkového datovania.
Joseph G. Marino vo svojom rozsiahlom výskume testu z roku 1988 zdokumentoval dlhú stopu zaujatosti, chýb a vynechaných údajov .
Práca Michaela Kowalsského poukazuje na skutočnosť, že vzorka z roku 1988 mohla pochádzať z opraveného rohu plátna, nie z pôvodnej látky a profesor Julio Fanty vykonal tri rôzne testy, ktoré ukázali, že plátno môže v skutočnosti pochádzať z roku 33 pred Kristom ± 250 rokov – presne ho umiestnil do časovej osi Ježiša Krista.
Analýza: Výsledky z roku 1988 sa rúcajú pod ťarchou pravdy. To, čo sa kedysi používalo na pochovanie plátna, sa teraz pochováva samo – skutočnou vedou, nie "konsenzom" riadeným rozprávaním.